نیس شاپ

  • ۰
  • ۰
    مدیریت ارتباط با مشتری.. 3 ارتباط.. 7 ارکان اصلی فرایند ارتباطات... 7 انواع ارتباطات... 9 پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری.. 12 تاریخچه CRM.... 12 الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) 12 ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) 13 ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه) 13 انواع مشتریان. 14 تعریف CRM.... 14 اهداف CRM.... 15 ضرورت به کارگیری CRM.... 15 ویژگی‌های کاربردی CRM.... 16 مزایای استفاده ...
  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • Reza Manesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی