نیس شاپ

  • ۰
  • ۰
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان فناوری، فروش، بازاریابی و سیستم های اطلاعات را طوری با هم ترکیب می کند تا تعامل و ارتباط با مشتری حفظ و تسهیل شود. مدیریت ارتباط با مشتری صرفأ فناوری نیست و علوم درک درست از این مسئله یکی از علت های مهم شکست در گام های اولیه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد ( زابلا و دیگران، 2004). اگر چه ظهور فن آوری CRM ، مدیریت روابط را به صدر مباحث بازاریابی و تحقیقات دانشگاهی سوق داده است. ولی اینک بازاریابان کمی وجود دارند که CRM را تنها ابزاری قلمداد می کنند که ...
  • ۰۰/۰۷/۱۴
  • Reza Manesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی